Alla inlägg den 19 juli 2012

Av Veronica Nyström - 19 juli 2012 23:13

Haft en fantastisk dag med lillsis!   Vi hittade det vi ville och kom hem med pengar kvar på kontot, gött.


Sen funderar jag väldigt mycket just nu... på ALLT! tänker å tänker å grubblar å grubblar.... Lite rädd inför begravningen. Den kommer bli så oerhört jobbig. Kommer jag att palla, kommer vi familjen att palla? Kommer alla andra att palla? Hur kommer det bli? Jobbigt att ta ett farväl till av mamma. Orkar inge mer nu. Orkar inte vara ledsen, orkar inte tänka, orkar inte, orkar inte....!

Vill att allt skall vara som vanligt. Vill orka leva som vanligt. Vill känna lycka. Vill bara va. Vill träna. Vill skratta tills jag storknar. Vill orka umgås. Vill orka livet.


Ena stunden är jag glad, andra gråter jag. Jag gråter för jag tänker på mamma och allra mest gråter jag när jag tänker på vilket underbart liv hon kunde haft. Hon ville så gärna kunna sitta i sitt växthus och äta sina egen odlade jordgubbar och rulla tummarna. Hon ville så gärna vara med och få uppleva sina barnbarn. FAN vad arg jag blir på mig själv att jag inte hunnit ge henne det!!! Faaaan!!!


Rädd är jag varje kväll att jag skall på natten drömma om hemska saker så jag vaknar och börjar grubbla och tänka på mamma. Varje kväll säger jag till mig själv, du klarar dig utan dina lugnande tabletter, men samma veva så känner jag TA DOM annars kommer du inte kunna sova!


Jag älskar mina syskon, Dennis & Elin! Jag älskar min fantastiska pappa! Jag älskar min underbara Robert!   


Men allra mest älskar jag min finaste ängel, mamma!  

   



Av Veronica Nyström - 19 juli 2012 07:16

Jag och min syster är påväg till storstan för en dag i shoppingens tecken. Mamma fyllde 50år i april, då fick hon "personal shopping" på Åhléns, och det hann hon ju inte med :( så jag och Elin handlar varsin outfit till begravningen för dom pengarna. För jag tror att hade mamma fått bestämma så skulle det vara helt okej. Du kommer vara med oss idag, det är jag helt hundra på! För shopping, låg dig varmt om hjärtat:-) Puss mamma<3

Ovido - Quiz & Flashcards