Alla inlägg den 21 juli 2012

Av Veronica Nyström - 21 juli 2012 20:47

Efter att ha legat på soffan hela dagen så beslöt jag och Robert att åka ut till Själsö och käka räkor, rökt flundra och ost å kex. Underbart. Skönt att komma hemifrån och tänka på annat för en stund.


     


Igår hade jag en mysig kväll på stan me finaste Jessica. Tack! Det var riktigt trevligt att komma ut bland folk och få snacka lite skit.


Nu är det filmtajm!!


Kram och myyys på er!


Av Veronica Nyström - 21 juli 2012 20:33

Idag har det varit en tung dag. Varit ledsen och tänkt mycket på mamma. Har tänkt mycket på den dagen vi var på karolinska när hon blev opererad när hon ringde mig ifrån uppvaket.

- Hej det är mamma.

Med en sån där lugn och len röst.

Just den frasen, just den har snurrat runt i mitt huvud hela dan. Och att jag aldrig mer kommer att få höra hennes röst:( Hela den helgen var hemsk. Den var fruktansvärt tung! Går inte att beskriva. Eller när jag satt vid henne på uppvaket och läkaren kom och berättade för oss att mamma hade en spridcancer. Att sitta där och se sin mamma få det beskedet. Att se henne börja gråta och när hon säger

- Fan jag vill inte, jag vill inte!

Och jag vill inte att du skall höra det här, säger hon till mig.


Sen säger hon att det här fixar hon, hon skall börja träna och komma igång. Hon skall skaffa sig en personlig tränare. Det fanns liksom inge annat. Men vad hände....?? Vad hände på vägen...??


Vill bara vakna ur den hemska mardrömmen!


Saknar dig mamma....


Ovido - Quiz & Flashcards