Direktlänk till inlägg 31 juli 2012

OS i fälttävlan och mys med Gismo

Av Veronica Nyström - 31 juli 2012 12:56

Igår hämtade vi vår lilla kisse. Hon är uppvuxen i Roma med sin mamma och syster. Hon är en supermysig, lugn, trefärgad liten kisse på 13veckor. Blandning mellan bondkatt och nån till, dom visste inte riktigt vad hanen var för ras. Hon har ett plattare ansikte än en vanlig bondkatt. Hon är söt som socker. Hon fick äran att sussa mellan mig och Robert inatt, och det skötte hon galant :)

Sååå himla mysigt med en liten kisse i huset. Hon kommer även få en kompis v.33 Katthemmet vill att man helst tar två katter eftersom dom är så små. Så det blir en till liten krabat. En långhårig, svart hona. Lääängtar! :) Hon är lite mer busig än denna vi har nu. Och det går ju hem hos karln i huset ;)


Idag orkar jag inte mer än att ligga i soffan och kolla OS i fälttävlan. Vi hade en supermysig kväll igår med massa folk och grillning. Det var riktigt kul att få sitta och skratta en stund.

Ikväll skall vi nog åka och kolla Så mycket Burgsvik med några andra. Just nu vill jag bara ligga kvar hemma och inte göra någonting, men det hinner ännu ändra på sig. Reload!!!


Jag sitter även och funderar på mitt företag väldigt mycket. Hur jag skall kunna gå vidare och utveckla mig mer utan att det behöver kosta pengar. Eller jag vet vad jag vill men orken att ta tag i det finns inte riktigt. Jag vill men inte hjärnan.

Någon som har några bra tips på hur jag skall gå tillväga??!!   


   







 
 
Ingen bild

Josse

1 augusti 2012 23:27

Så Gizzmo hittade redan ut på balken, inga olyckor va?!
Tack för en soft kväll, fler sådana!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica Nyström - 22 april 2013 21:39

Du är så saknad mamma                        Vill så gärna bara kunna ringa å prata med dej.... Vill berätta allt roligt som händer i mitt liv just nu. Du hade älskat en viss person som jag träffat:) Jag drömmer oft...

Av Veronica Nyström - 15 mars 2013 10:49

Vad menas det med att vara naken? Är det när man klär av sig naken på fyllan på en fest eller klär av sig när man skall duscha... Eller vad menas med att vara naken egentligen?? Det kan också vara när man visar sitt rätta jag. Och hur läs...

Av Veronica Nyström - 24 december 2012 12:58

    God Jul fin mamma                 Farmor         ...

Av Veronica Nyström - 23 december 2012 15:22

This is me   SIXX:AM- Skin ~~~ Paint yourself a picture of what you wish you look like Maybe then they just might feeling ounce of your pain Come in to focus step out of the shadows it´s a loosing battle There´s no need to be ashamed...

Av Veronica Nyström - 4 december 2012 10:59


       Mammas 50årsdagstårta(kronans droghandels färger) & en mindre nöjd mamma i skidbacken ;)   Mamma iväg med sina vänninor i Sälen, tror jag. Och hon skulle ju alltid spexa till de! Pappa inviger växthuset.     Bas...

Ovido - Quiz & Flashcards