Direktlänk till inlägg 30 juli 2012

Tung helg..

Av Veronica Nyström - 30 juli 2012 10:25

Det har varit en tung helg... Jag vill så gärna vara ute i Fårösund och umgås med pappa och göra vanliga saker där ute, men oj så jobbigt det är att gå runt i mammas saker. Alla planer hon hade med huset. Hon ville göra en walk in closet till alla hennes kläder. Eftersom hon och pappa bodde på två stället ett längre tag så blev det att dom hade två garderober oxå. Vilket ledde till kaos av massa kläder när dom flyttade hem. Hon ville även göra en bastu, eller göra iordning lilla toan. Hon ville göra iordning smårummen så vi alla kunde komma ut och bo när vi ville. Och allra helst hennes trädgård. Vad hon älskade den! Hennes fristad.


Medans jag gick runt i hennes trädgård bland hennes blommor och växter, igår, kunde jag inte hålla mig, tårarna bara rann och rann. ÅÅÅÅÅååååhhh jag blir så arg. Varför VARFÖR??? Varför vår fina mamma!!

Hon som aldrig gjort någon/något ont!


Hon var så full av liv och glädje  


Rättvisan har iaf visat sig för sista gången! Jag undrar vart fan den tog vägen?! Eller vad den där jävla Gud tog vägen. Vad fan är man med i den där jävla kyrkan för! Och varför skall man tro på något som sviker en?!

Varför valde livet just mamma?? Var det för dåligt för henne att de var tvungen att ge henne en bättre plats?? eller vad??!! Eller är detta ett straff till oss??


Jag kan ju säga att jag har tappat lite medkänsla och tar ingenting för givet längre. Jag kommer inte att hålla inne på saker jag känner att jag måste få ur mig. Om det är rätt eller fel, ja ärligt så just nu skiter jag i det! Jag kommer inte ringa eller höra av mig till folk bara för att livet/världen tycker att jag skall göra det. Jag kommer inte vara den som alla andra vill att jag skall vara. Jag vill vara den jag vill vara! Jag vill ge en bit av mig själv till människor jag vill ha i min närhet.

Hårda bud men den dagen livet visar mig rättvisa och medkänsla DÅ kanske jag kommer tänka om! Jag kommer att ta för mig saker utan medkänsla, jag kommer ta beslut som vissa kanske inte gillar, jag kommer se demonerna i ögonen och säga buu!


Nu skall vi till katthemmet och kolla ut en eller två fina små kattungar som skall flytta in i fågelsången:)


Tack å hej!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica Nyström - 22 april 2013 21:39

Du är så saknad mamma                        Vill så gärna bara kunna ringa å prata med dej.... Vill berätta allt roligt som händer i mitt liv just nu. Du hade älskat en viss person som jag träffat:) Jag drömmer oft...

Av Veronica Nyström - 15 mars 2013 10:49

Vad menas det med att vara naken? Är det när man klär av sig naken på fyllan på en fest eller klär av sig när man skall duscha... Eller vad menas med att vara naken egentligen?? Det kan också vara när man visar sitt rätta jag. Och hur läs...

Av Veronica Nyström - 24 december 2012 12:58

    God Jul fin mamma                 Farmor         ...

Av Veronica Nyström - 23 december 2012 15:22

This is me   SIXX:AM- Skin ~~~ Paint yourself a picture of what you wish you look like Maybe then they just might feeling ounce of your pain Come in to focus step out of the shadows it´s a loosing battle There´s no need to be ashamed...

Av Veronica Nyström - 4 december 2012 10:59


       Mammas 50årsdagstårta(kronans droghandels färger) & en mindre nöjd mamma i skidbacken ;)   Mamma iväg med sina vänninor i Sälen, tror jag. Och hon skulle ju alltid spexa till de! Pappa inviger växthuset.     Bas...

Ovido - Quiz & Flashcards