Direktlänk till inlägg 27 juli 2012

Måla staket och trädgårdsbilder

Av Veronica Nyström - 27 juli 2012 17:17

Idag vaknade jag vid 10.30 Fast inte så konstigt när jag somnade vid 03.00 inatt. Hade en sån där jobbig "tänkarnatt". Låg och funderade på allt och inget. Ja mestadels mamma såklart. Efter jag skrivit inlägget om begravningen, såg jag två avsnitt Sex and the city, sen somnade jag som en stock.


Dagen idag har annars varit bra. Vi har målat staket och badat i gropen i Träkumla. Efter badet tog jag cykeln hem och Robert åkte för att ta emot ett gäng grabbar som skulle spela paintball. En straffsexa tror jag det minsann va:) Stackars killen! :P Ja, gifter man sig i smyg då får man tydligen skylla sig själv. Hehe!


Jag var medbjuden att gå på Kallis med brudarna, men jag känner inte riktigt för det idag. Var ute en sväng i onsdags och hade grymt skoj, så det får räcka. Va bakis hela torsdagen, orkar inte ha en till bakisdag just nu. För imorn drar vi till Fårösund för en heldag med pappsen, Elin, Emil och Robert, vi skall gå på Fårösunds marknad, åka vattenskidor, käka middag och kolla Deal på kvällen. Skall bli grymt skoj!! Det är våra släktningar som spelar i Deal. Och skäms på mig som aldrig sett dom! Skäms Virran!!

Dom är grymma har jag hört, så det kan nog bli en sväng om där på dansbanan:)


Har jag sagt att jag älskar min trädgård? Det gör jag verkligen! Här får ni en inblick på hur det ser ut. Vi har en rätt stor trädgård så det tar ett tag för mig att få ordning på den. Och som ni vet är det fasiken inte billigt med blommor och växter. Just nu älskar jag mitt trädgårdsland:)


   

     

   

         




Ikväll skall jag ha en kväll för mig själv, sex and the city och snacks =) Robert skall in och göra stan med grabbarna.  

Jag älskar Sex and the city filmerna så nu tänkte jag faktiskt även dra igenom hela serien oxå för den har jag inte sett, bara några få avsnitt. Älskar sådana tjejfilmer :) Jag gillar deras liv, deras fyra olika liv med fyra olika personligheter.


Btw vi skall kolla katt på måndag!!    






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica Nyström - 22 april 2013 21:39

Du är så saknad mamma                        Vill så gärna bara kunna ringa å prata med dej.... Vill berätta allt roligt som händer i mitt liv just nu. Du hade älskat en viss person som jag träffat:) Jag drömmer oft...

Av Veronica Nyström - 15 mars 2013 10:49

Vad menas det med att vara naken? Är det när man klär av sig naken på fyllan på en fest eller klär av sig när man skall duscha... Eller vad menas med att vara naken egentligen?? Det kan också vara när man visar sitt rätta jag. Och hur läs...

Av Veronica Nyström - 24 december 2012 12:58

    God Jul fin mamma                 Farmor         ...

Av Veronica Nyström - 23 december 2012 15:22

This is me   SIXX:AM- Skin ~~~ Paint yourself a picture of what you wish you look like Maybe then they just might feeling ounce of your pain Come in to focus step out of the shadows it´s a loosing battle There´s no need to be ashamed...

Av Veronica Nyström - 4 december 2012 10:59


       Mammas 50årsdagstårta(kronans droghandels färger) & en mindre nöjd mamma i skidbacken ;)   Mamma iväg med sina vänninor i Sälen, tror jag. Och hon skulle ju alltid spexa till de! Pappa inviger växthuset.     Bas...

Ovido - Quiz & Flashcards