Alla inlägg den 9 augusti 2012

Av Veronica Nyström - 9 augusti 2012 11:25

Kommer jag att klara det här? Kommer jag att klara av att börja jobba 100% igen? Kommer jag fixa helgen i Stockholm, sista helgen med skolan? Kommer jag att orka?


Jag är rädd, rädd att misslyckas. Rädd att jag inte fixar det här....


Idag är ingen bra dag. Vaknade med tårar i ögonen och klump i halsen. Gråter hela tiden, vill inte finnas till idag... Vill bara krypa ner under täcket igen. Idag orkar jag inte.


Känt mig så stark och glad de senaste dagarna. Jag har sett fram emot att börja jobba och att livet skall börja på riktigt. Men igårkväll brast det. Jag blev jätte ledsen och fick massa jobbiga känslor, oros känslor. Är jag redo? Kommer jag fixa nya jobbet, eller kommer jag vara snurriga virriga virran och göra pannkaka av allt. Jag är rädd att det skall bli som förut och det vill jag inte!


Har jag tagit vatten över huvet??


Jag vill bara att det skall bli bra





Ovido - Quiz & Flashcards