Alla inlägg den 19 augusti 2012

Av Veronica Nyström - 19 augusti 2012 20:56

Jobbig och tung helg men det är bara att kämpa vidare. Jätte glad för fina sms och trevliga samtal. Känns alltid lite bättre när man får ett fint sms eller när någon ringer och pratar. Tack!! <3


Jag vill inte fly ifrån livet, jag vill bara kunna dra täcket över huvudet ibland. Jag kommer inte åka någonstans. Det är bara så jobbigt och smärtsamt att må såhär. Och då drömmer jag mig gärna bort till Australien:)


Idag har jag och Robert haft en supermysig dag. Vi sov rätt länge, åt frukost, busade med katterna sen tog vi bilen och mysåkte längst Gotlands västkust, förbi kovik bl.a där Robert brukar Kitesurfa. Gick en sväng bland kossorna för att sedan åka till "Kronis" för en smarrig lunch bestående av en räkmacka och kaffe, MUMSS!!! 

När vi kom hem bakade jag lite kakor och bjöd hem Lisa & Bert på fika:) fast Bert kom inte då han blivit sjuk:( Men Lisa kom gladeligen! Hon skulle aldrig tacka nej till fika och mys med katterna:P och trevligt sällskap av oss såklart! :)

 

Imorn skall jag till min terapeut för första gången sen i början på juni. Blandade känslor. Har kommit underfull med massa grejer under den tid jag gått hos henne. Och ännu mera nu under sommarn. Har liksom fått lite perspektiv på mitt liv. Det är så otroligt viktigt att man stannar upp och kliver ur vissa situationer och betraktar dom utifrån. Hur ser jag ut i vissa situationer? Hur agerar jag? Vad gör jag? Hur agerar omgivningen?

Det är så viktigt att göra det ibland för att få upp blicken och vetskapen om hur ens liv är. Testa det någon gång!!! Såå nyttigt :)


 

Try to think outside the box for a change!

 



Kärlek  



Ovido - Quiz & Flashcards