Alla inlägg den 6 augusti 2012

Av Veronica Nyström - 6 augusti 2012 18:07

Från och med 17 augusti kan ni boka in en skön massage eller boka in en föreläsning om stress och hälsa.

Vet ni kanske att ert företag där ni jobbar behöver få upp ögonen på stress och deras hälsa, be chefen eller personalansvarig ringa mig för en föreläsning.


Kolla gärna in min hemsida!


www.dinlivskvalitet.com





Av Veronica Nyström - 6 augusti 2012 09:46

Jag måste bara säga att Jag älskar hösten!

Tänk dig en god höstgryta med fläskfilé, vitlök, färsk svamp el. torkade egenplockade kantareller, riktigt grädde, jasminris och en god, krispig välblandad sallad. Mums! Efter den utsökta middagen kryper du upp i soffan med din käresta och en filt och gosar ner er med en romantisk film.


Eller...


Söndagsfika med tjejerna. Någon tar på sig att bjuda på hembakat med nybryggt te eller kaffe. Sen skall det skvallras utav dess like. Me like! Känslan är enormt härlig och jag bara älskar att sitta med mina underbara vänner och bara va och prata strunt.


Om någon har något smarrigt mattips på god höstmat, mejla mig gärna det!

veronica.nystrom@hotmail.se


Idag är det måndag v.32 och det är medeltidsveckan här på ön. Men jag känner mig inte speciellt sugen eller intresserad av det men en sväng på medeltidsmarknaden brukar det bli.

Och idag är det även dagen D för industriarbetarna att börja jobba. Så det var bara för Robert att pallra sig upp 05.30 Fast jag vet att han älskar sin vardag och kloka tider med jobb, mat och träning så det gkorde nog inte han något. MEN känslan för mig att få ligga kvar någon timme till..... ja jag måste ju erkänna, den är ooootroligt skööön! Hihi...


Jag ställde faktiskt klockan på 08.00, kom upp 09.00 ;) För idag står det plugg och uppstart av mitt företag på schemat. Så det var bara att brygga full kanna kaffe och tagga hjärnan för jobb!


En bekännelse till.... Jag gillar mulet väder oxå ;) då FÅR man sitta inne vid datan utan att samvetet knackar på axeln!


Hoppas på en lugn och härlig höst med mycket kärlek och familjeliv!

 




*Det går inte en enda dag/timme utan att du finns i mina tankar mamma*

  

Ovido - Quiz & Flashcards