Direktlänk till inlägg 6 augusti 2012

Hösten

Av Veronica Nyström - 6 augusti 2012 09:46

Jag måste bara säga att Jag älskar hösten!

Tänk dig en god höstgryta med fläskfilé, vitlök, färsk svamp el. torkade egenplockade kantareller, riktigt grädde, jasminris och en god, krispig välblandad sallad. Mums! Efter den utsökta middagen kryper du upp i soffan med din käresta och en filt och gosar ner er med en romantisk film.


Eller...


Söndagsfika med tjejerna. Någon tar på sig att bjuda på hembakat med nybryggt te eller kaffe. Sen skall det skvallras utav dess like. Me like! Känslan är enormt härlig och jag bara älskar att sitta med mina underbara vänner och bara va och prata strunt.


Om någon har något smarrigt mattips på god höstmat, mejla mig gärna det!

veronica.nystrom@hotmail.se


Idag är det måndag v.32 och det är medeltidsveckan här på ön. Men jag känner mig inte speciellt sugen eller intresserad av det men en sväng på medeltidsmarknaden brukar det bli.

Och idag är det även dagen D för industriarbetarna att börja jobba. Så det var bara för Robert att pallra sig upp 05.30 Fast jag vet att han älskar sin vardag och kloka tider med jobb, mat och träning så det gkorde nog inte han något. MEN känslan för mig att få ligga kvar någon timme till..... ja jag måste ju erkänna, den är ooootroligt skööön! Hihi...


Jag ställde faktiskt klockan på 08.00, kom upp 09.00 ;) För idag står det plugg och uppstart av mitt företag på schemat. Så det var bara att brygga full kanna kaffe och tagga hjärnan för jobb!


En bekännelse till.... Jag gillar mulet väder oxå ;) då FÅR man sitta inne vid datan utan att samvetet knackar på axeln!


Hoppas på en lugn och härlig höst med mycket kärlek och familjeliv!

 




*Det går inte en enda dag/timme utan att du finns i mina tankar mamma*

  

 
 
Ingen bild

Nettan

6 augusti 2012 20:55

Jag håller med dig fullständigt! Älskar att vara inne, dom osynliga kraven från sommaren försvinner och lugnet kommer tillbaka! Längtar lite i smyg ;) många pajer blir det! Kram på dig fina du! Vi syns på onsdag när målarn kommer :)

 
Ingen bild

Josse

8 augusti 2012 18:41

Åh snälla Virre, låt mig få ta del av din mysiga höstkänsla sen! Jag avskyr hösten! :( Får mysa ihop.

Veronica Nyström

8 augusti 2012 23:02

Självklart!! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica Nyström - 22 april 2013 21:39

Du är så saknad mamma                        Vill så gärna bara kunna ringa å prata med dej.... Vill berätta allt roligt som händer i mitt liv just nu. Du hade älskat en viss person som jag träffat:) Jag drömmer oft...

Av Veronica Nyström - 15 mars 2013 10:49

Vad menas det med att vara naken? Är det när man klär av sig naken på fyllan på en fest eller klär av sig när man skall duscha... Eller vad menas med att vara naken egentligen?? Det kan också vara när man visar sitt rätta jag. Och hur läs...

Av Veronica Nyström - 24 december 2012 12:58

    God Jul fin mamma                 Farmor         ...

Av Veronica Nyström - 23 december 2012 15:22

This is me   SIXX:AM- Skin ~~~ Paint yourself a picture of what you wish you look like Maybe then they just might feeling ounce of your pain Come in to focus step out of the shadows it´s a loosing battle There´s no need to be ashamed...

Av Veronica Nyström - 4 december 2012 10:59


       Mammas 50årsdagstårta(kronans droghandels färger) & en mindre nöjd mamma i skidbacken ;)   Mamma iväg med sina vänninor i Sälen, tror jag. Och hon skulle ju alltid spexa till de! Pappa inviger växthuset.     Bas...

Ovido - Quiz & Flashcards