Direktlänk till inlägg 4 augusti 2012

Att kunna ta det lugnt..

Av Veronica Nyström - 4 augusti 2012 21:53

Kan jag det? Eller måste jag ha "häcken full" för att må bra? Eller går det att må bra av lagom?


Jag har alltid varit en person som haft mycket att stå i, jämt! Alltid sett till att fylla ut mina dagar. Jag bokar gärna upp flera veckor framåt. Jag har alltid sett till att jobba MINST 100%, kan jag så jobbar jag eller pluggar jag utöver det. Från augusti 2011- mars 2012 jobbade jag 100% som mattant på Guteskolan, pluggade 25%, hade egen häst, spelade fotboll med Dalhem, gick på Form Fitness och startade eget företag januari 2012 + att jag la till 2 utbildningar till inom massagen och en HPB(hälsoprofilbedömning)kurs. Och då anmälde jag även mig till att gå en utbildning till hösten som skulle göra mig till Diplomerad Kostrådgivare med kognitiv inrikting. PHHHUUUU!!!! Hur orkar jag? Men den avbokade jag. Så nu har jag "enbart" mitt företag som jag tänkte jobba 50% med och min nya tjänst på Guteskolan, som fritidspedagog, 50%. Sen tänkte jag inte anmäla mig till några fler utbildningar i år. Jag skall enbart hålla mig till 100%jobb och sen lägga lite mera krut åt min egen träning och min familj å vänner  Inge plugg, inge häst, inge fotboll bara leva livet här och nu!!


#


Att få hålla en liten bebis, att ha den i sin famn, bara sitta och titta på den när den gör sina små miner, gäspningar eller försök till att öppna sina små ögon efter sovstunden och få lukta på dess underbara doft, känslan är obeskrivlig 

Jennie och Tommy var förbi med sin lilla krabat. Hur mysigt är inte det, att få hålla en 1veckas bebis. Jag smälter.........


*Snacka om att leva i nuet*





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica Nyström - 22 april 2013 21:39

Du är så saknad mamma                        Vill så gärna bara kunna ringa å prata med dej.... Vill berätta allt roligt som händer i mitt liv just nu. Du hade älskat en viss person som jag träffat:) Jag drömmer oft...

Av Veronica Nyström - 15 mars 2013 10:49

Vad menas det med att vara naken? Är det när man klär av sig naken på fyllan på en fest eller klär av sig när man skall duscha... Eller vad menas med att vara naken egentligen?? Det kan också vara när man visar sitt rätta jag. Och hur läs...

Av Veronica Nyström - 24 december 2012 12:58

    God Jul fin mamma                 Farmor         ...

Av Veronica Nyström - 23 december 2012 15:22

This is me   SIXX:AM- Skin ~~~ Paint yourself a picture of what you wish you look like Maybe then they just might feeling ounce of your pain Come in to focus step out of the shadows it´s a loosing battle There´s no need to be ashamed...

Av Veronica Nyström - 4 december 2012 10:59


       Mammas 50årsdagstårta(kronans droghandels färger) & en mindre nöjd mamma i skidbacken ;)   Mamma iväg med sina vänninor i Sälen, tror jag. Och hon skulle ju alltid spexa till de! Pappa inviger växthuset.     Bas...

Ovido - Quiz & Flashcards