Alla inlägg den 29 juni 2012

Av Veronica Nyström - 29 juni 2012 13:44

Gick upp 07.00 för att ta emot fyra massagekunder fram till lunch. Hade velat lega kvar och sussat en stund till men vad gör man inte för behövande människor:) Tycker om att hjälpa folk! Lite därför jag valt det yrket jag valt. Jag får sådan kick av att göra någon annan nöjd och glad. Hur skön är inte den känslan?!   


Fick ett stört skönt mms av mamma igårkväll. Hon hade fått ett glas vin av personalen! Trodde hon skämta först men icke. Visst är det härligt?! =) Unnar henne allt!!

  Skål!!


Kvällen igår var riktigt mysig. Mormor bjöd på hennes fantastiska lax, hollandaisesås och färsk potatis efter det blev det färska jordgubbar med en blandning av turisk yoghurt och vaniljvisp, MUMS!!

             


Ikväll bjuder pappas jobb på sommarfest. Helgrillat lamm med tillbehör. Gott!!


Eftersom stackars lillsis är påväg att bli förkyld åker jag in till mamsen och sussar där inatt =) Inte bra om mamma åker på en förkylning uppe på allt också:/

Det verkar som mammas lungor snart snart snart är helt tömda. Hon hade tydligen haft lite ont i såren ifrån rören till lungorna inatt, fått lite extra morfin. Men efter omständigheterna mår hon även idag rätt okej. Små steg i taget... Hon sa till mig i telefon igår "hur skall jag klara av att ta hand om mig själv?". Ja du mamma.... lugn nu ta ett steg i taget inte tio! Hon har inte det bästa tålamodet :P frågan är vem som fått ärva det...hmmm?? ;)


Hon ville visa er lite bilder på sina plåstrade sår och ärr också... Blunda den som vill!


  Magen.



    Här ser ni där röret går in till lungorna, många hål har det blivit.


Snart är dessa slangar,rör och hål ett minne blott! :)


Nej skall ut och lägga mig en stund i solen tills pappsen kommer hem!


  




<3

Av Veronica Nyström - 29 juni 2012 13:27

           

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards